croxi croc

Eftersom jag inte har fått hem min andra rakuraku nål jag har beställt så har jag fått pausa i nalle puh tillverkningen.. Har dock inte så mycket kvar, är några varv på huvudet och sen är det tröjan som ska göras och det är den jag väntar på att få sätta igång med..  
dock var jag ju tvungen att ha nåt att göra så jag drog igång med croxi croc, och har kommit en bra bit på vägen. Gör han med något tjockare garn än det jag tidigare använt och det är riktigt kul att virka i tjockt garn! Men innan jag fortsätter med han så måste jag göra klart sista vingen på triple xXx draken så att han kan bli redo för att få flytta.... 


Vi får se vad som sker, är ju dock väldigt gynsamt väder för pyssel idag :D 

Tittade till mina auktioner på tradera, och har inte haft ute mönstrena ett dygn än och redan sålt 3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0