Slow

Har vart en hel del stiljte i knåpad stugan... Har gjort en och annan Amis men motivationen ligger inte på topp under sommarhalvåret... Men har iallafall gjort klart mina egna mönster, och det resulterade i att jag var tvungen att göra en panda för att se så Panda mönstret stämde, och blev även 2 Ben the Bumblebee gjorda... 
Sen har jag gjort en vanlig svartvit panda som var beställd... Och har snart gjort min hjärtekatt Bertil klar och kan snart skicka iväg han på sitt livs resa. 

Så får vi se vad som blir gjort i sommar, beställde igår 2 mönster från Amigurumiartist och hoppas på att jag kan göra nåt klart i sommar.. Blev "triple X" och "croxi croc", kände för lite mer utmaning, men detta kanske var lite mer än vad jag tänkt mej. Men vi får se, riktigt spänd på hur slutresultatet kommer att bli. :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0