Family

Dags för en liten presentation av mina alster..



Drake The Dragon är den första amisen jag har skapat själv. Först gjorde jag han till Agnes och Elsa som föddes för tidigt, då var han blå och grön.. Hans mönster finns även för försäljnig på tradera.


Panda skapade jag på beställning till Tyra, men han var svart och vit i original. Håller just nu på att renskriva mönstret och sen kommer även det ut för försäljning.


Mr GoodLooking gjorde jag till månadstävligen på amigurumi.ifokus.


Ben The Bumblebee är min senaste skapelse, och jag håller just nu på att göra iordning mönstret på han. 


Ior har jag gjort efter ett mönster jag köpte på etsy, dock hittar jag inte länken till det just nu.


Mario och Luigi gjorde jag till grabbarna grus, Robin och William. Hittade nåt gratis mönster på nätet.


JJ The Firedragon har jag gjort efter ett mönster som jag köpte på deliciouscrochet. Och han är absolut min favorit av alla amisar jag har gjort. 

Förutom dom ovan nämnda så har jag gjort lite andra amisar, ska samla hela flocken en dag och lägga upp även dom.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina amigurumis du har gjort, i synnerhet Mr GoodLooking! =)

2011-08-09 @ 09:47:25
URL: http://mariaspyssel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0