Puh version 2.0

Nu har jag gjort klart puh nr 2 klar. Han blev betydligt mycket mindre än första puh. Hade en mindre viknål och fick det mycket mera tätt i maskorna, på första pu så lös stoppningen igenom ganska mycket. Men nu gör det verkligen inte det. Så framöver ska jag köra med mindre nål än vad som rekomenderas...



Idag var jag på eks lilla bod och köpte lite mera garn, ska nämligen göra en Ben The Bumblebee. Så nu har jag inhandlat svarta fårets freja. Lite grövre än det jag virkat med innan, nisse garn. Men det är ett akrylgarn så det blir lika bra, dock större gubbe... Men det kommer bli riktigt bra.. 

Försäljningen av mina egna mönster rullar på riktigt bra, och jag har många tankar i skallen om nya gubbar. Får se om jag kommer igång med dom med.. Har lite många projekt igång samtidigt nämligen.... Men det är roligt för man tröttnar inte på gubbarna man gör :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0