Nalle Puh

Har hållt på med triple xXx draken under semestern, men nu har jag tröttnat lite smått på han. Så tillsvidare får han sitta på "ska göra klart" hyllan.... 

Är bara vingarna som ska virkas och sen ska huvudbonaden sy fast.... Lite blommor ska göras och fästas på stenen.. Men det får vänta lite...


Istället har jag satt virknålen i Nalle Puh, har ju fått några beställningar på han så det var lika bra att dra igång.. Dessvärre tog garnet mer eller mindre slut igår, så idag ska jag till GD:s och införskaffa några nystan med nissegarnets gula färg och ska även se om jag kan få tag i röd till Puhs tröja... 



Sen har jag även beställt mej en RakuRaku virknål, och den trillade ner i brevlådan igår. Riktigt lätt att virka med, dessvärre får jag nog beställa några fler, för jag tror inte jag kan klara mej utan RakuRaku framöver...

Kommentarer
Postat av: Fru Saannis 212år, Ett Nästintill Tvillingliv!

Hur många nystan beräknar du på ungefär att gå åt?

2011-08-10 @ 19:02:35
URL: http://saannis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0