Plockepinn

Omg nu känns det nästan som jag har tagit mej lite vatten över huvudet, fast....... Det är kul.... Har nämligen börjat skriva ner panda mönstret på datan samtidigt som jag har börjat virka på Ior, Bumbi och Ben The Bumblebee.... Ior är en beställning från jobbet, och så fort jag är klart med den så ska jag göra en panda.... Bumbi håller jag på att ta fram ett mönster, så just nu är det frivirkning som gäller där. Ben The Bumblebee är igenom virkning av mönster som gäller... Det som är kul att ha så många projekt igång är att det är från lätt till hyfsat svår nivå på det.. Så tröttnar man på att skapa mönsret till Bumbi så kan jag luta mej tillbaka på Ior och bara virka efter mönster...

Kul att ha lite utmaningar på gång hela tiden... Dessutom kul att alsterna får bra hem, Drake The Dragon har ju fått flytta hem till lilla karl, och han älskar den :D Och fler av skapelserna ska få nya hem, för här hemma gör dom ingen nytta i hyllan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0