Puh version 3.0

Affärerna går bra !! Mina mönster säljer som aldrig förr och beställningarna på färdiga objekt bara rinner in. Så mycket så att jag nu känner att jag nog inte hinner med riktigt, men det är sjukt kul att folk uppskattar ens hobby :D 
Men ska nog ta och prioritera mitt egna projekt, Croxi. Sen har jag även en tanke på att göra Drake i regnbågsfärjat garn, så det blir en pride Drake :D Dessutom ska det nya mönstret på Drake ut på försäljning. Så jag har lite att pyssla med... 

Har iallafall fått Puh klar nu som Gunilla på jobbet ska köpa. Och är riktigt nöjd med hur han blev. Alla ter Puh har fått olika utseenden trots att det är samma mönster och har försökt att göra detaljerna likadana. Men denna puh blev lika ängslig i sitt uttryck som den riktiga..

Gick igenom min/vår garnlåda innan, och konstaterade att det som ligger där i kan mer eller mindre räknas som restgarner. Kanske kan få till nån liten filur av det men inge större.. Så imorn ska jag rassla iväg till eks lilla bod och införskaffa lite mera garn, så jag kan påbörja mina nästa projekt :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0